Laureatami konkursu na prezentację multimedialną z okazji 100-lecia odzyskania niepodległości zostali:
Kajetan Poniatyszyn, Aleksandra Grubizna, Emil Ścibor, Katarzyna Wrzeszcz - IIIc
Mateusz Tutak -Ic
Organizatorzy
Dnia 8 listopada 2018 roku w Prudnickim Ośrodku Kultury odbyła się prelekcja historyczna na temat zwycięskiego Powstania Lwowskiego w 1918 roku. Franciszek Dendewicz przedstawił licznie zgromadzonej publiczności przyczyny, przebieg i skutek walki Polaków o Lwów z Ukraińcami – Rusinami w dniach 1-22 listopada 1918r.
Jak co roku dnia 1 i 2 listopada łączymy się pamięcią z naszymi bliskimi, którzy odeszli od nas do lepszego, innego świata. Pamiętamy o zmarłych nauczycielach, pracownikach naszej szkoły, którzy budowali historię I Liceum Ogólnokształcącego, wychowali całe rzesze młodych ludzi.
W dniu 30 października 2018 roku w Liceum Ogólnokształcącym Nr 1 w Prudniku program patriotyczny „W hołdzie Orlętom Lwowskim” zaprezentowali uczniowie Publicznej Szkoły Podstawowej w Szybowicach noszącej imię Orląt Lwowskich. Prezentacja miała miejsce w przeddzień rocznicy 100-lecia rozpoczęcia walki polskich mieszkańców Lwowa z Ukraińcami o przyłączenie miasta do Polski.
Korzystamy z każdej propozycji udziału w programach, które służą rozwojowi naszych uczniów i kształcą postawy przedsiębiorcze. W nowym roku szkolnym zgłaszamy naszą szkołę do udziału w działaniach edukacyjnych prowadzonych w ramach programu Bankowcy dla Edukacji Finansowej Młodzieży BAKCYL.
Uczniowie klas pierwszych liceum uczestniczyli w wykładzie Mirosława Marca „Skuteczna reklama w mediach społecznościowych”, który odbył się 15 września 2018 roku w ramach Targów Inter-Region. Wypowiedzi uczniów po wykładzie:
…można było dowiedzieć się jak zrobić dobrą reklamę, jak wykorzystać swoją kreatywność w reklamie oraz jak łatwo można wpaść w pułapkę w mediach…(Julia, kl. IB)
…pan Mirosław Marzec opowiadał bardzo ciekawie, głównie o targetowaniu czy o płaceniu za reklamy w mediach społecznościowych i wyświetlaniu ich…(Paulina, kl. IA)
…bardzo ważnym czynnikiem reklamodawczym jest targetowanie czyli nic innego jak kierowanie reklam do danej grupy według kryteriów takich jak przedział wiekowy, wykształcenie, lokalizacja, zainteresowania, płeć odbiorców… koszty reklam zależą od tego jaka część odbiorców kliknie. Im większa tym tańsza reklama… (Piotr, kl. IA)
ul. Gimnazjalna 2, 48-200 Prudnik, tel./fax +48 77 436 23 16, e-mail: lo1prudnik@wodip.opole.pl
© 2024 KOJ24